4 PuurGezonde ontbijttips

Nog niet zo lang geleden was Sonja Bakker dé afslankgoeroe van Nederland. Veel mensen probeerden af te vallen volgens haar methode. Was dit nou echt gezond eten?

Voor Weight & Wellness heb ik gekozen voor PuurGezond. Geen eierkoeken en ligakoeken, maar gewoon écht voedsel.

Is een PuurGezond ontbijt moeilijk?

Nee hoor. Lees deze 4 PuurGezonde Ontbijttips maar eens.

  1. Een PuurGezond Slank ontbijt bevat de volgende onderdelen: eiwit, fruit, vezels en vocht. Een voorbeeld: een kom magere yoghurt met vers fruit, wat (ongezoete) muesli en een kop (groene) thee. Een ontbijt met twee sneetjes volkoren knäckebröd met hartige kruidenkwark, 2 mandarijntjes en een kopje koffie kan ook!
  2. Heb je weinig tijd, gebruik dan fruit uit de diepvries. Er is al veel verkrijgbaar: aardbeien, frambozen, blauwe bessen en mixen hiervan.
  3. Heb je echt weinig tijd, maak dan zelf eens een drinkontbijt. Lees voor het recept maar eens op http://www.puurgezond.nl/eet/hoe-maak-je-een-drinkontbijt/ Je kunt je drinkontbijt ook ’s avonds van te voren maken!
  4. Je kunt havervlokken en muesli ook ’s avonds in laten weken. Dan is het ’s ochtends sneller verteerbaar

Een goed ontbijt zorgt dat je in één keer 10 tot 15% van de dagelijkse voedingsstoffen binnenkrijgt: zo kun je je beter concentreren op je werk én werkt je geheugen beter!

Wil je graag PuurGezond gaan eten, maar vind je het toch moeilijk? Neem dan contact met mij op en kies voor het Stappenplan: PuurGezond Slank in 8 stappen. Afvallen met lekker en echt eten.

IMG_0027

Geef een reactie